Bli studentrepresentant

Vill du göra din röst hörd? Vill du skapa förändring på Karolinska Institutet? Bli studentrepresentant!

Att bli studentrepresentant är bland det roligaste och mest givande man kan göra under sin studietid. Som studentrepresentant för du studenternas talan mot KI, för att ge vårt perspektiv och skapa ett bättre universitet för oss alla. Studentrepresentation kan verka läskigt i början, men det behöver inte alls vara så svårt eller läskigt! Men man blir snabbt varm i fötterna och märker att KI:s lärare och personal verkligen lyssnar på vad man säger. Man lär sig otroligt mycket och får erfarenheter som man har nytta av livet ut.

Bli studentrepresentant och påverka din och alla dina medstudenters utbildning vid Karolinska Institutet!

Sök centrala studentrepresentantposter inom KI 2020

Följande poster tillsätts av Fullmäktige den 9 december. Skicka in din kandidatur senast den 4 december!

Om du vill söka en post eller har frågor, vänligen kontakta Valberedningen: