Höstfixarhelg på Solvik

Hösten är här och det är dags för fixarhelg på Solvik! Under fixarhelgen bjuder Sportstugunämnden in alla intresserade för att hjälpa oss ta hand om kårens sportstuga Solvik på Ingarö. Vi kommer under höstens fixarhelg färdigställa den tidigare köksentrén, ta upp bryggorna, strukturera upp källare och förbereda Solvik inför vintern. För att kunna genomföra allt som måste göras och för att kunna hålla Solvik användbar för framtiden behöver sportstugunämnden din hjälp!

Fixarhelgen är 10-11/11. Man kan delta under del av helgen eller hela helgen och Sportstugunämnden bjuder på mat och utlovar trevligt sällskap, underbar natur och bastu för alla deltagare! Om du är engagerad i ett kårorgan på MF kan ni få ett gratisdygn på Solvik om ni arbetar 2×8 timmar under fixartillställningar, ta chansen att få hålla ert event här helt gratis!

Oavsett om du varit på Solvik förut, är kårengagerad, inte är kårengagerad, kan allt om friluftsliv eller inget alls, precis börjat på KI eller inte passar in på någon av ovanstående är du mycket välkommen och vi är säkra på att du kommer älska Solvik lika mycket som vi!

När?
10-11 november

Var?
Solvik ligger ute på Ingarö, Värmdö, ute i Stockholms vackra skärgård. Här hittar du vägbeskrivning.

Anmälan:
Anmäl dig i doodlen och fyll i vilka dagar och tider du vill delta så vi vet hur mycket mat vi ska förbereda!

Vill du veta mer om Solvik?
Läs mer här!

Har du frågor?
För frågor och för att anmäla specialkost, kontakta [email protected]eningen.se