Vårfixarhelg på Solvik

Våren är här och det är dags för fixarhelg på Solvik! Under fixarhelgen bjuder Sportstugunämnden in alla intresserade för att hjälpa oss ta hand om kårens sportstuga Solvik på Ingarö. Vi kommer under fixarhelgen bygga en trappa till den nya huvudentrén, ta hand om och hugga upp ett par fallna träd och allmänt vårstäda på tomten och inomhus. För att kunna genomföra allt som måste göras och för att kunna hålla Solvik användbart för framtiden behöver Sportstugunämnden din hjälp!

Fixarhelgen är den 23-24 mars. Man kan delta under del av helgen (medtag sängkläder) eller hela helgen. Sportstugunämnden bjuder på mat och utlovar trevligt sällskap, underbar natur och bastu för alla deltagare! Om du är engagerad i ett kårorgan på MF kan ni få ett gratisdygn på Solvik om ni arbetar 2×8 timmar under fixartillställning, ta chansen att få hålla ert event här helt gratis!

Oavsett om du varit på Solvik förut, är kårengagerad, inte är kårengagerad, kan allt om friluftsliv eller inget alls, precis börjat på KI eller inte passar in på någon av ovanstående är du mycket välkommen och vi är säkra på att du kommer älska Solvik lika mycket som vi!

När?
23-24 mars

Var?
Solvik ligger ute på Ingarö, Värmdö, ute i Stockholms vackra skärgård. Här hittar du vägbeskrivning.

Anmälan:
Anmäl deltagande här o
ch fyll i vilka dagar och tider du vill delta så vi vet hur mycket mat vi ska förbereda!

Vill du veta mer om Solvik?
Läs mer här!

Har du frågor?