Solvik höstfixarhelg 2019

Äntligen är det dags för höstfixarhelg på Solvik! Under höstfixarhelgen bjuder Sportstugunämnden in alla intresserade för att hjälpa oss ta hand om kårens sportstuga Solvik på Ingarö. Vi kommer bland annat färdigställa trappan till den nya huvudentrén, måla inom- och utomhus och förbereda Solvik inför vintern! För att kunna genomföra allt som måste göras och för att kunna hålla Solvik användbart för framtiden behöver Sportstugunämnden din hjälp!

Höstfixarhelgen pågår den 23 och 24 november. Man kan delta under del av helgen eller hela helgen (medtag sängkläder). Sportstugunämnden bjuder på mat och dryck och utlovar trevligt sällskap, underbar natur och bastu för alla deltagare!

Om du är engagerad i ett kårorgan på MF kan ni få ett GRATISDYGN på Solvik om ni arbetar minst 2×8 timmar under fixartillställning, ta chansen att få hålla t.ex. kick-off eller kollo här helt gratis!

Oavsett om du varit på Solvik förut, är kårengagerad eller inte, kan allt om friluftsliv eller inget alls, precis börjat på KI eller inte passar in på någon av ovanstående är du mycket välkommen och vi är säkra på att du kommer älska Solvik lika mycket som vi!

När?
23-24 november

Var?
Solvik ligger ute på Ingarö, Värmdö, ute i Stockholms vackra skärgård. Här hittar du vägbeskrivning.

Anmälan:
Anmäl dig här!

Vill du veta mer om Solvik?
Läs mer här

Har du frågor?