Solvikfixarveckan 2019

Sommaren är här och det är dags för fixarvecka på Solvik! Under fixarveckan bjuder Sportstugunämnden in alla intresserade för att hjälpa oss ta hand om kårens sportstuga Solvik på Ingarö. Vi kommer under fixarveckan bland annat bygga en trappa till den nya huvudentrén, måla inom- och utomhus, och totalrenovera bastutrappan! För att kunna genomföra allt som måste göras och för att kunna hålla Solvik användbart för framtiden behöver Sportstugunämnden din hjälp!

Fixarveckan pågår 27/8 – 1/9. Man kan delta under del av helgen (medtag sängkläder) eller hela helgen. Sportstugunämnden bjuder på mat och dryck och utlovar trevligt sällskap, underbar natur och bastu för alla deltagare! Om du är engagerad i ett kårorgan på MF kan ni få ett gratisdygn på Solvik om ni arbetar minst 2×8 timmar under fixartillställning, ta chansen att få hålla ert event här helt gratis!

Oavsett om du varit på Solvik förut, är kårengagerad, inte är kårengagerad, kan allt om friluftsliv eller inget alls, precis börjat på KI eller inte passar in på någon av ovanstående är du mycket välkommen och vi är säkra på att du kommer älska Solvik lika mycket som vi!

När?
27 augusti – 1 september

Var?
Solvik ligger ute på Ingarö, Värmdö, ute i Stockholms vackra skärgård. Här hittar du vägbeskrivning.

Anmälan:
Anmäl dig här!

Vill du veta mer om Solvik?
Läs mer här!

Har du frågor?