Medicinska Föreningens Luciaceremoni

13 December I 15.00 – 17.00 I Live från Medicinska Föreningen

Ärade medlemmar av Medicinska Föreningen, studenter vid Karolinska Institutet, alumner, vänner!

Trots att vi inte kan ses i Medicinska Föreningens lokaler på den traditionella Luciabalen betyder det inte att vi inte kan spendera en stund tillsammans för att skapa ljus i mörkret samt hylla de fantastiska studenter, lärare och kårkamrater som utfört ovärderligt arbete för kåren, våra medlemmar och Karolinska Institutets studenter.

Vi välkomnar er till en Luciaceremoni som är sin första i sitt slag! Under ceremonin kommer ni få njuta av spexens ljuva toner, se eldsjälar ta emot bevis på kårens tacksamhet samt få detta år summerat av Medicinska Föreningens ordförande och vice ordförande.

På med fracken eller balklänningen, korka upp och häll något festligt i glasen så ses vi på Lucia! Evenemanget kommer att livestreamas på Medicinska Föreningens Facebook mellan kl. 15.00 – 17.00. Länk kommer att publiceras här.

Var?
Online via Medicinska Föreningens Facebook-sida

När?
Söndagen den 13 december kl. 15:00 – 17:00

Har du frågor om Luciaceremonin?

Kontakta Medicinska Föreningens Värdpar på [email protected].