Lokaler

Medicinska Föreningen har turen att ha någonting för alla!

Vi har festlokaler för allt från den lilla mottagningen till den stora sittning eller klubben med konsert i vårt kårhus på Nobels väg 10. Detta gäller både externa, studentföreningar, interna kårorgan och medlemmar. Vi har även fullständiga rättigheter, ljud- och ljussystem och MF-pub som du som förhyrare inte behöver betala extra för. För bra för att vara sant? Inte alls! Fyll i en bokningsförfrågan så återkommer vi till dig så snart som möjligt.

Vill du hellre koppla av i en idyllisk miljö på Värmdö kan du hyra vår sportstuga Solvik, belägen på en sjötomt vid Strömma kanal. Fantastiskt både på sommar och vinter. Bra att vara ute i god tid, då den härliga stugan bokas upp fort. För både våra medlemmar och externa förhyrare.

För dig som är medlem i Medicinska Föreningen har vi något extra. Rum och utrustning som bara du som medlem kan boka med vårt interna bokningssystem. Enda kostnaden är medlemspriset! In och kika på lokalbokning och glöm inte att bli medlem.