Sök studentrepresentantposter

Nu kan du söka poster som studentrepresentant inom Karolinska Institutet 2021

Medicinska Föreningen (MF) har studentrepresentanter på alla nivåer inom KI där diskussioner förs och beslut tas som påverkar studenterna. Som medlem i studentkåren kan du själv delta i arbetet att se till att KI:s utbildningar håller världsklass och att studenternas röst hörs överallt! Inte medlem än? Bli det här!

Att bli studentrepresentant är bland det roligaste och mest givande man kan göra under sin studietid. Som studentrepresentant för du studenternas talan i kontakten med KI för att ge vårt perspektiv och skapa ett bättre universitet för oss alla.

Läs mer om studentrepresentantposterna nedan. Ansökningarna bereds av Utbildningsrådets ordförande (URO) och studentrepresentanterna väljs sedan av Styrelsen löpande. Har du frågor? Kontakta [email protected] så hjälper vi dig!

Bli studentrepresentant och påverka din och alla dina medstudenters utbildning vid Karolinska Institutet!

Central nivå

Lediga studentrepresentantposter

Studentrepresentantposter på KI central nivå som väntar på att få fyllas av engagerade och hårt arbetande studenter och medlemmar i Medicinska Föreningen finns i PDF-filen nedan.

Dokumentet innehåller följande information:

• Institution och gruppering
  • Antal lediga platser
  • Språkkrav
  • Tidsåtgång
  • Beskrivning av arbetet

Lediga platser på KI central nivå (PDF)

Institutionsnivå

Lediga studentrepresentantposter

Studentrepresentantposter på institutionsnivå är uppdelade i Utbildningsnämnder & Råd, Institutionsrepresentanter och Studerandeskyddsombud. Läs mer om de olika lediga posterna i PDF-filerna nedan.

Dokumenten innehåller följande information:

• Institution och gruppering
  • Antal lediga platser
  • Språkkrav
  • Tidsåtgång
  • Specifik information (för Utbildningsnämnder)
  • Beskrivning av arbetet

Lediga platser i utbildningsnämnd & råd (PDF)

Lediga platser som Institutionsrepresentant (PDF)

Lediga platser som Studerandeskyddsombud (PDF)

Programnivå

Studentrepresentanter till programspecifika organ och grupper vid KI väljs av sektionerna. Kontakta din sektion för mer information!