Ny student

Grattis till din plats på Karolinska Institutet och välkommen till Medicinska Föreningen – ditt nya hem på campus!

Oavsett om det är första gången du studerar på universitet eller om du pluggat på KI eller en annan högskola innan så finns vi här för att göra din studietid till den bästa. På MF är våra medlemmars åsikter det som styr vår verksamhet, det är tillsammans med alla våra engagerade som vi gör vår studietid oförglömlig.

Under studentliv kan du läsa om allt kul som finns att engagera sig i här på MF, och under studiebevakning kan du ta reda på hur du själv kan påverka din utbildning på KI!

Glöm inte att vi även har ett studentombud och ett doktorandombud på MF som du kan kontakta om du känner att du behöver stöd någon gång under din utbildning.

På MF händer det saker året runt, följ oss på Facebook för att hålla dig uppdaterad om allt kul som händer på kåren. Glöm inte att även följa Mottagningsutskottet (MU) på Facebook för att inte missa nåt som händer i början av terminen!

Välkommen till MF-familjen!

Bli medlem

Du kan betala för höstterminen 2019 redan nu, då aktiveras ditt medlemskap direkt när vi fått information från KI att du registrerat dig på höstens kurs/program!

1. Betala medlemsavgiften.
  2. Registrera dig på din kurs/ditt program för höstterminen i Ladok.