Sök förtroendeposter 2023

Medicinska Föreningen har sedan 1877 drivits framåt av engagerade medlemmar – Karolinska Institutets studenter och alumner. Vill du fördjupa ditt engagemang i studentkårens arbete och samtidigt få erfarenhet inför framtiden? Känner du att du har värdefull kunskap att bidra med för att exempelvis få kårens verksamhet att bli mer effektiv?

Nu är det dags att nominera och kandidera till förtroendeposter inom Medicinska Föreningen 2022! Den 19 november har Fullmäktige (FuM) sitt första sammanträde. Vid detta sammanträde ska förtroendevalda för 2023 väljas. Läs om alla poster nedan och skicka in din kandidatur eller nominera någon du tycker skulle göra ett bra jobb. Sista dag att kandidera eller nominera är den 7 november.